Hoe kunt u uw klanten het beste verleiden? Die vraag stond centraal in de NVB Flitsbijeenkomst: “Frisse blik op marketing, de kunst van het verleiden”. Speciaal voor deze bijeenkomst selecteerde NVB de meest actuele en succesvolle aanpakken om vastgoed te vermarkten. Allen vanuit een verschillende invalshoek. Neem bijvoorbeeld de plek waar de gebiedsontwikkeling plaatsvindt. Adviesbureau The Missing Link maakt de identiteit van een plek tot een bindende kracht voor gebiedsontwikkeling. Directeur Boudewijn Goudswaard: “Een plek met een herkenbare identiteit draagt bij aan het welzijn van de mensen die er wonen, werken of verblijven. Een plek waarmee mensen zich verbonden voelen

Dit is een premium artikel

We zien dat je nog geen lid bent, of je bent nog niet ingelogd

inloggen Lid worden?

Aanmelden voor bestaande gebruikers
   
Gerelateerde artikelen

Ben je nog niet uitgelezen? We hebben nog veel andere mooie artikelen, daar kun je op bouwen.

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie