Kent u die reclamespot van acteur André van den Heuvel nog over de Nederlandsche Middenstandsbank? “De NMB denkt met u mee. Weet de directeur daar wel van?”, vroeg Van den Heuvel in de commercial aan de denkbeeldige baliemedewerkster. “Ja”, antwoordde zij, “die denkt namelijk ook mee.” Natuurlijk het spotje is voor het laatst in 1979 uitgezonden, maar vooral qua toon en inhoud lijkt het lichtjaren geleden. Want uit een recent onderzoek van NVB Bouw naar de ervaringen van bouwbedrijven met de afdelingen bijzonder beheer blijkt dat de banken anno 2015 helaas niet meer meedenken. Integendeel, het draait plat om eigen

Dit is een premium artikel

We zien dat je nog geen member bent, of je bent nog niet ingelogd

inloggen Lid worden?

Gerelateerde artikelen

Ben je nog niet uitgelezen? We hebben nog veel andere mooie artikelen, daar kun je op bouwen.

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie