De duurzaamheidslobby blijft toch iedere keer maar weer worstelen met de vraag hoe zij de consument kan enthousiasmeren voor energiezuinige woningen. Ook projectontwikkelaars zoeken in hun marketing naarstig naar een verleidelijke term die inéén klap weergeeft waar het over gaat en die bovendien de verkoop bevordert. Onverkoopbare termen Zo werd in het verleden de term ‘passieve’ woning gebruikt, wanneer we het hadden over een superenergiezuinige woning. Toch heeft het woord ‘passief’ niet tot veel enthousiasme onder nieuwbouwkopers geleid. Het klinkt immers niet echt sexy dat je een ‘passieve’ woning hebt laten bouwen. De overheid helpt ook niet echt mee in

Dit is een premium artikel

We zien dat je nog geen member bent, of je bent nog niet ingelogd

inloggen Lid worden?

Gerelateerde artikelen

Ben je nog niet uitgelezen? We hebben nog veel andere mooie artikelen, daar kun je op bouwen.

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie