De NVB flitsbijeenkomsten over vastgoedmarketing zijn altijd populaire sessies. Ook nu hebben we weer bijzondere visies en methodieken verzameld op hoe de klant het beste verleid en gevonden kan worden.

Zo gebruikt The Missing Link de historische waarde van de plek bij de marketing. De identiteit van de plek wordt benut om waarde toe te voegen aan een gebiedsontwikkeling.

Stijlgenoten activeert met Woonmens de meest ideale koper en Peeter Windt heeft mooie voorbeelden van het in kaart brengen van lokale bewonersprofielen.

We sluiten de ochtend af met Nieuwbouw NL die op succesvolle wijze de potentiele kopers selecteert met voor de ontwikkelaar hoogste rendement.

Laat u dus in één ochtend bijpraten over de meest actuele en succesvolle aanpakken om uw vastgoed te vermarkten!

Combineer uw deelname aan deze flitsbijeenkomst met een bezoek aan de Provada. Old School Podium ligt tegenover de RAI.

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie
WordPress PopUp Plugin