Over nieuwe technieken om de consumentenwensen beter in kaart te brengen en de kracht van big data.

Vastgoedmarketing en klanttevredenheid:

Wat kunnen we leren van de Duitsers

Han Joosten
Director Market Research, BPD Europe BV

De Duitse woningmarkt groeit sinds jaar en dag. Met name de appartementenmarkt in de grote en middelgrote steden floreert. Wat kunnen we leren van onze oosterburen?

BPD neemt een handige Nederlandse eigenschap mee naar Duitsland, zegt Joosten. “Wij kunnen polderen. We kijken naar de woonbehoefte, maar je moet ook de buurt laten meepraten aan de tekentafel”. Aan hem de vraag wat Nederland kan leren van de strategie en aanpak in Duitsland.


Hoe maak je van een 7 een 9?

Bevlogen aan de slag met NPS

Een 7. Dat is het cijfer dat Nederlandse nieuwbouw-woningkopers hun aankoop gemiddeld gaven in 2015. In 2008 was dat nog een 6,2. Is dit een reden om trots te zijn? Of mag er best een tandje bij?

Dave Wurms
CEO Focus Feedback
Jaap Wilms
Directeur Wilms ‘n zo! Specialisten in Net Promoter Score

Op zoek naar een scherpere klantsturing en betere prijsstelling

Door slimmer te kijken naar de vraag is meer rendement per ontwikkeling mogelijk. Hoe krijg je bij een overspannen vraag de ideale koper in beeld? En hoe bouw je optimaal voor de beschikbare kopers in een minder goede markt?

Het toverwoord: relevante actuele data verzamelen!

Arjan Veelers, Directeur / Woningmarktconsultant @ dé Woonexpert

Julius ter Haar, Co-Owner Beumer Garantiemakelaars

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie