Circulariteit is hip. Logisch, want we moeten de wereld goed doorgeven aan onze kinderen en slimme ondernemers kunnen er flink aan verdienen. Maar wie de business-case niet ziet, doet liever niet mee. Voor een voorbeeld hoeft u maar te kijken naar modebedrijf Burberry, dat recent besloot hun niet verkochte spullen niet langer te verbranden. In mijn boekenkast thuis staat een wettenbundel van Schuurman en Jordens. Vanaf 1851 gaven zij zakwetboekjes uit voor een kwartje per stuk. [1] Voor de jurist uit die tijd onontbeerlijk. Je bewaarde ze – net als ik nu thuis – in een fraai houten kistje. Vandaag

Dit is een premium artikel

We zien dat je nog geen lid bent, of je bent nog niet ingelogd

inloggen Lid worden?

Aanmelden voor bestaande gebruikers
   
Gerelateerde artikelen

Ben je nog niet uitgelezen? We hebben nog veel andere mooie artikelen, daar kun je op bouwen.

Wil je ook WoningBouwer worden?

Geef dan nu een boost aan je ondernemerschap en sluit je aan!

Meer informatie